»Za pretrgano pripoved sem se odločila precej zavestno, ko sem se vprašala zelo preprosto stvar: Kako se spominjamo? Ne spominjamo se linearno, ne spominjamo se zaključeno in to mi je pomagalo oblikovati formo pripovedi. Večina pripovedi je pretrgana, raztrgana, nekje otrpne, polno je zamolkov. S tem sem želela bralca popeljati tudi z drugimi literarnimi sredstvi v Evelinino zavest.«
»Čas je, da ponovno vzpostavimo našo pretrgano vez z naravo, in to moramo storiti takoj.«
»Skozi to ekstremno pripoved sem začutila, da lahko zastavljam vprašanja, težka vprašanja, povezana z biti človek.«
»Popravilo pretrganega vodnika še ni izvedeno.«
»V Preberi in zažgi sem nenadkriljivo užival v tem, da sem ga lahko ustrelil v glavo, pa sva si rekla, da bova to 15 let pozneje še enkrat poskusila.«
»Za to vlogo sem premlad, lahko pa bi film režiral, igral pa bi Robert Mitchum.«
»Z mano pa je tako, da sem bila dobra za olepšavanje po kakšnem zoprnem pripetljaju. V meni je bila neka negotovost, zaradi katere sem imela potrebo po naknadnem olepšanju dejstev.«
»Vedno sem si želela postati igralka. Ne spomnim se časa, da ne bi mislila na to. Od tega sem bila omamljena.«
»Verjetno sem bil drugačen, saj sem začel delati v času, ko se je vse začelo na novo. Imeli smo novo državo, in morda je bila ta pristnost, neposrednost in ne nazadnje tikanje, tako drugačno, da sem bil drugačen.«
»Režirala sem zadnji segment v filmski pripovedi, portret umetnice Ljerke Njerš.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju